close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בוט לוואטסאפ – לשדרג את העסק

מערכת שורשי חשוון, תשפא28/10/2020

אי אפשר סתם כך להתקין בוט לוואטסאפ ולשכוח ממנו; מערכת לשליחת הודעות וואטסאפ תעזור לכם לקבוע את התשובות האוטומטיות ופרטי המידע שהבוט יעביר ללקוחות

תגיות:

בעל עסק! כבר שילבת בוט לוואטסאפ של העסק שלך? אם התשובה היא לא, הגיע הזמן לעשות זאת ובהקדם! בתקופה שבה עולם העסקים נמצא במירוץ אין סופי, מי שמהסס מוצא עצמו נשאר הרחק מאחור ולהדביק את הקצב מתגלה כמשימה לא פשוטה כלל.

כיום, אין אדם בעולם שמחזיק במכשיר נייד שלא מותקנת עליו אפליקציית וואטצפ, זוהי הדרך שלנו לתקשר זה עם זה ולשלוח תמונות, קבצי קול וסרטונים, ואף לנהל שיחות ווידאו ואודיו. מסיבה זו, זה רק טבעי שגם עולם העסקים ימצא את דרכו לאפליקציה המתקדמת.

מהם היתרונות של בוט לוואטסאפ

        •            לא

עוד שעות של המתנה – ללקוחות של היום אין זמן, הם רוצים לקבל את המידע כאן ועכשיו ואם לא, ימשיכו הלאה בחיפושים ויהפכו ללקוחות של המתחרים שלכם. בוט לוואטסאפ מאפשר לכם ליצור תשובות אוטומטיות לשאלות נפוצות ואפילו לקבוע עבורם תורים ולבצע רכישות, וכך לחסוך ללקוחות את זמן ההמתנה.

        •            למה להתעסק עם בירוקרטיה? - שעת ההמתנה עלולה להפוך לשעות ארוכות ברגע שהלקוח גילה שהגיע לשלוחה הלא נכונה וכעת יש להעביר אותו למחלקה אחרת. התהליך כולו מתקצר כשהבוט בעצם מעביר את הפנייה לגורם המדויק בארגון שיכול להעניק לה את הטיפול הטוב ביותר.

        •            שירות מכל מקום – את הבוט ניתן להטמיע בפלטפורמות רבות וכך לאפשר ללקוחות את הבחירה לפנות אליכם בדרך הנוחה ביותר; אם דרך הפלאפון, הטאבלט או המחשב שלהם. בנוסף לכך, הבוט יהיה זמין 24 שעות ביממה למתן מענה אוטומטי לכל שאלה. במידה ומדובר בנושא לו כדאי שאתם תהיו אלו שתתנו את המענה, הבוט יציין זאת בפני הלקוח ואתם תדעו בדיוק למי להתקשר ומתי, ובאיזה נושא.

        •            ייעול הזמן גם עבורכם – בעבר, לאסוף פניות מלקוחות הייתה משימה שגזלה זמן רב מבתי העסק שעמלו שעות בלסדר ניירת ואיכשהו להצליח להתמצא בין ערימות המידע שהצטברו. כשכל המידע מגיע מהבוט, גם הלקוח יידע שיש מי שמטפל בו בזמן אמת ואתם תוכלו לאסוף את הפניות במהירות ובקלות.

        •            נשארים מעודכנים – כשם שאפליקציית וואצפ הולכת ומתעדכנת מידי תקופה, כך גם בוט לוואטסאפ חייב להתעדכן בהתאם על מנת להמשיך ולהעניק ללקוחות את השירות המהיר והיעיל ביותר. המפתחים נשארים מעודכנים בכל זמן אודות השינויים והשדרוגים באפליקציה, ומשליכים אותם גם על הבוט המתקדם בכדי להתאים אותו לעדכונים.

הכל מתחיל בתכנון מוצלח

מובן שאי אפשר סתם כך להתקין בוט לוואטסאפ ולשכוח ממנו; מערכת לשליחת הודעות וואטסאפ תעזור לכם לקבוע את התשובות האוטומטיות ופרטי המידע שהבוט יעביר ללקוחות בהתאם לשאלות שיעלו. בעולם שבו הלקוחות יודעים לדרוש את מה שמגיע להם ורוצים זאת כאן ועכשיו, אין מנוס מלהטמיע בעסק את כל הכלים שיוכלו לעזור לכם להעניק להם את הטוב ביותר, ומעבר אליו.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה